Przedszkolne
Kadra
Czytelnia
Dla rodziców
Zajęcia
Programy własne
Podziękowania
Do pobrania
Logowanie
Aktualnie online
· Gości online: 3
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN
Strona BIP
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Dziecka
Zajęcie metodą Weroniki Sherborne
Dnia 22 października 2018 roku, odbyły się w naszym przedszkolu zajęcia otwarte według metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne. Celem zajęć była integracja dzieci i rodziców. Ale przede wszystkim:
- rozwijanie świadomości własnego ciała i przestrzeni
- wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodzicami
- rozwijanie zaufania do siebie
- zdobywanie pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa w otoczeniu
Inne korzyści płynące z zajęć to stymulacja mowy i słuchu. Ruch to jeden z najważniejszych elementów, który od najmłodszych lat stymuluje rozwój mowy. A w czasie słyszanych dźwięków stymuluje się również słuch. Kształtowanie i rozwój mowy zależy nie tylko od rozwoju umysłowego, ale i do rozwoju motorycznego, uwagi, pamięci, spostrzegania oraz rozwoju emocjonalnego. Zaproponowane podczas zajęć zabawy ruchowo-muzyczne, miały właśnie na celu stymulację wszystkich wymienionych elementów, które razem odpowiadają za prawidłowy rozwój psychoruchowy dziecka.
Zajęcia prowadziły nauczycielki: Aneta Stukan i Agata Kułakowska
Zdjęcia można obejrzeć t u t a j
- rozwijanie świadomości własnego ciała i przestrzeni
- wzmacnianie więzi emocjonalnej z rodzicami
- rozwijanie zaufania do siebie
- zdobywanie pewności siebie i poczucia bezpieczeństwa w otoczeniu
Inne korzyści płynące z zajęć to stymulacja mowy i słuchu. Ruch to jeden z najważniejszych elementów, który od najmłodszych lat stymuluje rozwój mowy. A w czasie słyszanych dźwięków stymuluje się również słuch. Kształtowanie i rozwój mowy zależy nie tylko od rozwoju umysłowego, ale i do rozwoju motorycznego, uwagi, pamięci, spostrzegania oraz rozwoju emocjonalnego. Zaproponowane podczas zajęć zabawy ruchowo-muzyczne, miały właśnie na celu stymulację wszystkich wymienionych elementów, które razem odpowiadają za prawidłowy rozwój psychoruchowy dziecka.
Zajęcia prowadziły nauczycielki: Aneta Stukan i Agata Kułakowska
Zdjęcia można obejrzeć t u t a j