Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na piątek 24.04.2020r.

Zadania dla grupy "Gwiazdeczki"od Pani Wioli
Dzień dobry gwiazdeczki Pani Wiola wita Was w ten piątkowy ranek i zaprasza do zabawy. Gwiazdeczki kochane jak już wiecie, zdrowie nasze jest najważniejsze na świecie. Nie tylko zjadamy witaminki, ale także musimy pamiętać aby Zdrowo sobie żyć - rączki ciągle trzeba myć. Mycie to jest ważna sprawa, nie zabawa. Jeśli zdrowym chcesz być, musisz się myć. 1.Odpowiedz na pytania: Do czego służy woda? Jakie przedmioty, rzeczy potrzebne są do mycia?Lepiej się czujesz, gdy jesteś czysty, 2.Kochani woda jest do mycia, ale też do picia. Zachęcam was do wypicia wody z dodatkiem cytryny, można ją wycisnąć lub wrzucić plasterek cytryny! Przygotujcie szklankę, cytrynę, wodę, słomkę . 3. Kolejne zadanko, możecie cytrynę polizać, lub, wycisnąć sok na łyżeczkę i skosztować jaki ma smak! 4.Wyszukajcie w domu zdrowe produkty, różne, kilka różnej wielkości poukładajcie je od najmniejszego do najwiekszego. możecie je sami podpisać cyferkami, możecie ułożyć zbiory na kolory lub kształty np. Okrągłe, małe, duże, czerwone. Udanej zabawy kochani.


Zadania dla wszystkich dzieci z języka niemieckiego od Pani Anity
Dzień dobry! Dziś zachęcam do obejrzenia animacji o historii powstania najpopularniejszych klocków do zabawy, których ojczyzną jest Dania. Zapraszamy tutaj

Zadania dla grupy "Stokrotki" od Pani Gosi
Dzień dobry! Zapraszam do zabaw w liczenie i przeliczanie. Poproś dorosłego domownika aby zadawał Ci pytania np.: Ile nóg ma krzesło? Ile krawędzi ma stół w pokoju? Ile ramion ma gwiazda? Ile lat ma Ola? Twoim zadaniem oczywiście jest policzyć i odpowiedzieć. Teraz zabawa w mierzenie różnych przedmiotów np kanapy, stołu itp. ale za pomocą kredek - liczysz ile kredek mieści się w długości stołu? Pamiętasz jaką ostatnio poznaliśmy cyfrę (8) Poproś kogoś o linijkę albo inną miarkę i odszukaj na niej tą cyfrę. Poproś mamę aby ułożyła na podłodze , z wstążki lub innego sznurka (dość długiego ) kształt cyfry 8. Musisz chodzić po niej stawiając stopę za stopą. Teraz weź wstążkę do ręki, kreśl ósemki w powietrzu i na dywanie. Powodzenia!!!
Zadanie od Pani Elwiry
Drogi rodzicu , Przygotuj proszę duża biała kartkę , z kartonu wytnij różne ksztalty, wzory i dorysuj je na kartce (tak aby dziecko nie widziało) zadanie dziecka jest dopasować każdy kształt , który jest na kartce . Zadanie polecane do percepcji wzrokowej oraz koncentracji uwagi. Powodzenia


Zadanie dla grupy "Misie" od Pani Ani
Jak chronić przyrodę? 1."Ekokultura" - Jak chronić przyrodę? 1."Ekokultura" - rozmowa inspirowana tekstem piosenki. Czytamy słowa piosenki "Ekokultura" (sł. Natalia Łasocha). Po wysłuchaniu tekstu staramy się wymienić jak najwięcej zasad, których należy przestrzegać, aby chronić przyrodę. Ekokultura (sł. Natalia Łasocha) To nie żadna bzdura, niech zapanuje ekokultura! Gdy wychodzisz z pomieszczenia, wyłącz światło - to tak wiele zmienia. Zamiast autem czy skuterem, wybierz jazdę autobusem lub rowerem. Kiedy zęby swe szorujesz, zakręć wodę, to jej nie zmarnujesz. Porzuć toksyczne plastiki, wybierz ekotorby albo pojemniki. To nie żadna bzdura, niech zapanuje ekokultura! Pielęgnuj rośliny, drzewa, czystego powietrza nam potrzeba. Odpuść windę, idź po schodach, taki nawyk siły i wigoru doda. Poznaj kilka ważnych trików, wrzucaj odpady do pojemników. Wyłącz sprzęty elektryczne, kiedy nie korzystasz - to ekologiczne. To nie żadna bzdura, niech zapanuje ekokultura! Uświadamiaj wszystkie dzieci, że w koszach lądują wstrętne śmieci. Pamiętaj, oszczędzaj papier, rysuj po dwóch stronach, wszak to proste takie. To nie żadna bzdura, niech zapanuje ekokultura! Co to jest ekokultura? -wprowadzanie zasad ochrony przyrody. Poprośmy dzieci, aby postarały się własnymi słowami powiedzieć, co może oznaczać.
2. Ekogra - konstruowanie gry planszowej. Materiały: plastikowe zakrętki jako pionki; sześć arkuszy szarego papieru; kartki samoprzylepne (zielone i czerwone); pisaki; kostki do gry. Przygotowanie: Dzieci przygotowują planszę na arkuszu szarego papieru. Rysują na kartkach samoprzylepnych (w kolorze zielonym) uproszczone rysunki przedstawiające działania ekologiczne. Na kilku czerwonych kartkach rysują dymiące kominy, rurę wydechową samochodu, z której wylatują spaliny. Następnie przyklejają wszystkie kartki na arkuszu szarego papieru, tworząc chodnik do gry (czerwone kartki są w kilku miejscach chodnika). W trakcie wykonywania planszy zastanawiają się, w jaki sposób będzie przebiegała gra. W miarę potrzeb dorysowują dodatkowe pola, skróty i symbole, które będą wskazówką dla graczy. Każdy ustala własne zasady gry, a potem przedstawia swoją propozycję . Zachęcamy, aby dzieci spróbowały zagrać w grę według własnych zasad, a w razie potrzeby podpowiadamy, jak mogą zmodyfikować zasady.rozmowa inspirowana tekstem piosenki.

GRUPA "RYBKI" 6-latki zadanie na dziś od Pani Agaty
1. Posłuchaj opowiadania pt. "Zaproszenie do tańca"pani Agnieszki Frączek Hops! Hops!! Hops!!! Zajączek Hops hopsał właśnie koło gospodarstwa pana Miecia. A tam... - Dziadku, dziadku! - Hurra! - Iiijaaa! - Mee! - Hau, hau! Ależ u nich dzisiaj wesoło! Od rana po całej okolicy niosą się śmiechy i pogodne pokrzykiwania. Koza Irenka meczy, osiołek rży z radości, Pimpuś szczeka i biega w kółko, merdając ogonem. Wszyscy się cieszą, bo do pana Miecia przyjechały wnuczki, Tosia i Zosia. - Dziadziu, zatańczymy dla ciebie, chcesz? -Nauczyłyśmy się w przedszkolu nowych kroków, wiesz? - Bo my mamy zajęcia z tańca towarzyskiego. Z prawdziwą tancerką!-opowiadały jedna przez drugą. - Ty będziesz chłopakiem -rozkazała Tosia siostrze. - O, na pewno nie! - zaprotestowała Zosia. - Tak! - Nie!! - Tak!!! - To może ja będę chłopakiem? -zaproponował dziadek Miecio. - Ty, dziadziu? - A znasz kroki?... dopytywały dziewczynki nieufnie. W końcu jednak, ponieważ ani Tosia, ani Zosia za żadne skarby nie chciała być chłopcem, ostrożnie przystały na propozycję dziadka. Ram-pam-pam, ram-pam-pam... Rozległy się pierwsze takty piosenki i dziewczynki z dziadkiem - najpierw Tosia, a potem Zosia - puściły się w pląsy po trawie. Ram-pam-pam, ram-pam-pam! - Ojej, dziadziu, jak ty świetnie tańczysz! - Ale mamy zdolnego dziadka! - cieszyły się wnuczki. - Hau, hau! - wtórował im Pimpuś. A Hops patrzył na to wszystko z otwartą z zachwytu buzią. Patrzył i starał się zapamiętać każdy, każdziutki krok i każdą figurę taneczną. - Co myślałyście? -roześmiał się pan Miecio, widząc zaskoczone miny Tosi i Zosi. -Że dziadek tańczyć nie umie? Wywijało się kiedyś te obertasy, oj, wywijało! Raz podczas dożynek nawet na scenie występowałem! - Na scenie?! Naprawdę? -nie chciały uwierzyć dziewczynki. - A tak! Chodźcie do domu, pokażę wam zdjęcia - rzekł dziadek i po chwili wszyscy czworo, z Pimpusiem na czele, zniknęli w drzwiach domu. Hops też zniknął. Z mocnym postanowieniem, że jeszcze dzisiaj nauczy się tańczyć, ruszył w stronę swojej polany. Hops-hops-hops, ram-pam-pam! Hops-hops-hops, ram-pam-pam! Hops...
2. Odpowiedz na pytania: - Kto przyjechał do pana Miecia? - Czym wnuczki chciały pochwalić się dziadkowi? - Jaka rola przypadła dziadkowi? - Co dziadek tańczył, jak był młody? -Gdzie występował?

Zapraszamy tutaj
Wygenerowano w sekund: 0.01
5,030,427 unikalne wizyty