Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 9

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zadania na wtorek 05.05.2020r.

Zadania od Pani Agnieszki dla dzieci z grupy "Gwiazdeczki".
Dzień dobry! Witam Was w ten słoneczny wtorek. Wczoraj poznaliście nasze symbole narodowe, wykonaliście piękne flagi. Dziś natomiast zatrzymamy się w naszej okolicy. 1. Proszę, abyście powiedziały jak nazywa się miejscowość, w której mieszkacie. Jeżeli wiecie to świetnie! A teraz nauczcie się na pamięć Waszego adresu zamieszkania. To bardzo ważne!
2. Ciekawe czy znacie te miejsca? Wysyłam Wam kilka fotografii naszego miasta. Spróbujcie rozpoznać te miejsca, nazwijcie je i powiedzcie czy byliście już tam kiedyś.
3. Na koniec proszę, abyście narysowali swój dom. Zwróćcie uwagę na szczegóły, czy to blok czy dom, ile ma okien, gdzie drzwi. Miłej zabawy i powodzenia!



Zadania od Pani Gosi dla dzieci z grupy "Stokrotki".
Dzień dobry Posłuchajcie dzisiaj bajeczki: zapraszamy tutaj A teraz wyczaruj smoka. Potrzebne Ci będą: Rolka po papierze toaletowym, zielona farba, klej, po 2 paski długości Twojej dłoni, bibuły czerwonej, żółtej i pomarańczowej ( może być też tylko jeden z kolorów), oczy/ kawałki plasteliny, kuleczki z bibuły, guziki lub inny masz pomysł na oczy). Rolkę z papieru toaletowego malujemy na zielono, z jednej strony rolki naklej oczy a z drugiej strony doklej paseczki kolorowej bibuły. Tak powstała głowa smoka. Jeśli przyłożysz rolkę do swoich ust(tam gdzie oczy)i dmuchniesz mocno, to wtedy smok będzie zionął ogniem (bibuła będzie powiewać). Powodzenia!!! Poproś np. mamę aby wysłała zdjęcie twojego smoka do pani.

Zadania dla wszystkich przedszkolaków z języka niemieckiego od Pani Anity
Witam serdecznie! Dziś proponuję naukę piosenki "Meine Hände sind verschwunden". Z jej pomocą dziecko utrwali nazwy części ciała oraz pozna zabawę do piosenki. Zapraszamy tutaj

Zajęcia Ks. Dawida z religii dla dzieci z grupy "Rybki" oraz "Misie".
Zapraszamy tutaj

Zadanie dla Misiów od Pani Renaty
Zapewne znacie zwierzęta hodowane w gospodarstwie. 1. Pomyślcie, po co gospodarz hoduje krowy, kury, owce? 2. Zapewne powiedzieliście, że dla mleka, jajek i wełny na swetry. 3. Posłuchajcie wiersza i obejrzyjcie ilustracje a dowiecie się więcej na ten temat.
WIERSZ "TYLKO NIC NIE MÓWCIE KROWIE" Nabiał- produkt smaczny zdrowy. Dostajemy go od krowy. Tylko nic nie mówcie krowie! Jak się krowa o tym dowie, to się jej przewróci w głowie I gotowa narozrabiać... I przestanie nabiał dawać, Czyli: masło, mleko, sery I śmietankę na desery! No i jajka. Co ja baję? Przecież jajka kura daje. Tylko nic nie mówcie kurze! Niech je znosi jak najdłużej! Bo jak o tym się rozgłosi... To przestanie jajka znosić. Mleko i jajka są bardzo zdrowe i zawierają wapń, który służy wam do budowy kości i zębów. Zawierają też witaminy oraz składniki mineralne. Zachęcam was do spożywania mleka i jego przetworów oraz jajek na co dzień.
4. Obejrzyj historyjkę obrazkową i opowiedz, co się wydarzyło. Pamiętaj, układaj jak najdłuższe zdania i policz, z ilu wyrazów się składają. Ułóż tytuł do swojego opowiadania. Nadaj dzieciom imiona i policz z ilu głosek się składają.
5. Naucz się piosenki o zwierzętach. Zagraj rytm na łyżkach, klockach powtarzając wyraźnie słowa ko-ko, be-be, mu-mu, gę-gę.
Zapraszamy tutaj



Zadania od Pani Ani dla dzieci z grupy "Rybki".
1. Przyjrzyjcie się ilustracji poniżej - wysypiska śmieci - dzieci wypowiadają się na temat obrazka i własnych obserwacji, doświadczeń. Pytania: Co to są odpady i skąd się biorą? Co się dzieje ze śmieciami na składowisku śmieci? Czy w waszym domu segregujecie odpady?
2. Przyjrzyjcie się ilustracji z pojemnikami do segregacji odpadów - wyjaśnienie znaczenia kolorów, np.: żółty - plastik, metal; niebieski - papier; zielony - szkło, brązowy/czarny - bioodpady. Odczytajcie główne napisy nad pojemnikami. Zwróćcie również uwagę na znak recyklingu który znajduje się na każdym pojemniku - jest to znak ponownego wykorzystania odpadów.
3. Praca plastyczna "Motyl z plastikowej butelki". Jest to propozycja ciekawego wykorzystania plastikowych butelek, które licznie i często gromadzą się w naszych domach: - z plastikowej butelki odcinamy dno. Wycinamy na kształt kwiatuszka z zaokrąglonymi brzegami a następnie odcinamy jeden z płatków w taki sposób, by z pozostałej części uzyskać kształt motyla - tak jak na załączonym zdjęciu. (Poproś rodzica o pomoc przy prawidłowym przycięci butelki, resztę spróbuj już wykonać samodzielnie) - bibułkę tniemy na niewielkie kwadraty. - przyklejamy bibułkę po wewnętrznej stronie motylka. Uzyskamy bardzo ciekawy efekt jeśli poszczególne kwadraciki bibułki będą na siebie lekko nachodziły. Nadmiar bibuły odcinamy. - z kawałka włóczki lub sztywniejszego sznurka robimy motylowi czułki. Zawiązujemy supełki na krańcach włóczki a następnie przewiązujemy nitkę naokoło motylka. - mocujemy patyczek do szaszłyka. Możemy również zrobić dziurkaczem dziurkę w skrzydle i powiesić motylka na oknie. Słońce będzie pięknie przez niego przeświecało

Wygenerowano w sekund: 0.01
5,034,093 unikalne wizyty