Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na piątek 29.05.2020

Dzień dobry Gwiazdeczki dzisiaj Pani Wiola oraz Pani Agnieszka
zapraszają was do obejrzenia bajeczki pt."Bycie mamą " tutaj 1.Po obejrzeniu bajki odpowiedzcie na pytanie. czy bycie mamą jest łatwe czy trudne? Czy wy pomagacie w domu wszystkim domownikom? 2. Posłuchajcie wiersza o Rodzinie Moja rodzi a, to ja, mama, tata. Mam też siostrę, Ale i młodszego brata. Siostra jest wysoka, czarne włosy ma, a braciszek mały, skończy latka dwa. Wspólne zabawy, wspólne spacery.Zimą na narty, latem rowery. Czas wolny razem spędzamy, bardzo się mocno wszyscy kochamy. 3.Kochane gwiazdeczki narysujcie swoją rodzinę, lub jedną wybrana osobę z waszej rodziny. Pamiętajcie nadchodzi weekend spędźcie go miło razem z całą rodzina: grając w gry, spacerując, lub jeżdżąc na rowerze! Miłej zabawy



Zadania od Pani Gosi i Pani Elwiry dla dzieci z grupy "Stokrotki"
Dzień dobry!!! Dzisiaj przypomnimy sobie wszystkie poznane w tym roku szkolnym cyferki, pomoże nam w tym piosenka o cyferkach:https://youtu.be/Qxaf_udSzng Teraz zapraszam do ćwiczeń z liczeniem. Przypomnij sobie jakieś ćwiczenia z przedszkola (przysiady, podskoki, skłony, wymachy rąk i nóg...), wybierz 3 ćwiczenia , wykonaj je licząc do 10. Powodzenia!!! Następnie troszkę poćwiczymy naszą spostrzegawczość! (obrazki)



Zadania od Pani Ani dla dzieci z grupy "Misie".
1. Witam serdecznie wszystkie Misie i zapraszam do przyjrzenia się owocowej ilustracji poniżej. Drogie dzieci, spróbujcie nazwać wszystkie owoce z obrazka, proszę o wybranie ze zbioru tych owoców, które rosną w Polsce i tych, które nie rosną w naszym kraju. Porozmawiajcie proszę na temat korzyści płynących z jedzenia owoców (witamy, wartości odżywcze, zdrowie) 2. Dzisiejszym zadaniem jest wykonanie wraz z rodzicem owocowej sałatki. Przed przystąpieniem do pracy proszę o ustalenie kolejności wykonywanych czynności oraz przeczytanie wraz z dzieckiem punktów: WKŁADAMY DO PRACY SPECJALNE STROJE. MYJEMY RĘCE. MYJEMY OWOCE. OBIERAMY OWOCE. KROIMY OWOCE NA DESCE. POKROJONE OWOCE WKŁADAMY DO MISKI. MIESZAMY I SAŁATKA JEST GOTOWA. Przygotujcie sałatkę owocową dobierając dowolne produkty, według własnego gustu Smacznego! 3. Po wykonanym zadaniu zapraszam do dalszej części przygód robota Roberta



GRUPA "RYBKI" 6- latki zadanie na dziś od Pani Agaty i Pani Gabrysi
1. Posłuchaj opowiadania Agnieszki Frączek o zajączku Hopsie: Hops! Hops! Hops!!! Hops, wystrojony w błękitny krawat w kwiatki, hopsał na przyjęcie urodzinowe u ślimaka Chyżełki. A hopsając, w myślach napominał sam siebie, by podczas uroczystej kolacji koniecznie pamiętać o zasadach... zaraz, jak to się nazywało? ...safru-frafru? ... sawuru-wiwruru? - Ech! - machnął wreszcie skrzydłem, zniecierpliwiony.- O zasadach dobrego wychowania, po prostu. Ślimak Chyżełko był bardzo wrażliwy na tym punkcie. Hops! Hops!! Hops!!!... Po kilku susach był już na miejscu. Puk, puk, puk! Kiedy w drzwiach stanął lekko zdziwiony gospodarz, Hops wręczył mu wielki prezent, elegancko zapakowany i przewiązany kokardą z trawy. - Masz! - zawołał uprzejmie. A potem dodał: - Chyba jestem trochę za wcześnie? Ale zawsze to lepsze niż się spóźnić, prawda? Zanim Chyżełko zdążył odpowiedzieć, Hops już siedział przy stole i wyjadał z półmisków i salaterek co smaczniejsze kąski. Mlask, mlask, mlask! - Bahdo dobhe. Po phostu phycha! - grzecznie chwalił jedzenie, jednym skrzydłem wrzucając sobie kolejne kęski do ust, a drugim klepiąc się po łaciatym brzuchu. Chrup, mniam, mniam! - Po phostu, po phostu phycha! - powtarzał, głośno pałaszując deser. Gul, gul, siorb!- Ghenialne phyjęcie! - zachwycał się szczerze, popijając sok z poziomek. A ślimak Chyżełko przyglądał mu się z lekkim uśmiechem... Mlask, mlask, mlask!!! Chrup, mniam, mniam! Gul, gul, siorb... Kiedy Hops napełnił wreszcie swój łaciaty brzuszek, wytarł buzię w błękitną serwetkę w kwiatki i jeszcze raz pochwalił Chyżełkę: - Gratuluję, przyjacielu. Wspaniałe przyjęcie! Wszystko pyszne i tak elegancko podane. Ty naprawdę znasz się na... zaraz, jak to się nazywało? ...safru-frafru? ...sawuru-wiwruru? -na savoir-vivrze?- wszedł mu w słowo ślimak. - O tak! Właśnie! - ucieszył się Hopsik. - Dziękuję ci, Hopsiku. Jesteś bardzo miły. A o tym safru-frafru... to znaczy, przepraszam, o savoir-vivrze... porozmawiamy jeszcze kiedyś, dobrze? -Jasne! - odparł jak zwykle uprzejmie Hops. 2. Odpowiedz na pytania: - Do kogo i z jakiej okazji szedł na przyjęcie Hops? - Jak się zachowywał? - Jak powinien się zachować? - Co to jest savoir- vivre czego dotyczy? (to trudne słowo czytamy: sawuar wiwr, pochodzi ono z innego języka (francuskiego) i oznacza zasady właściwego zachowania w różnych sytuacjach np. powitania, pożegnania, zachowania się przy stole, zachowania się w miejscach publicznych, stosowania form grzecznościowych, dbania o wygląd). 3. Zabawa "Dobre wychowanie"- oceń zachowanie bohaterów w różnych sytuacjach: - Maciek wchodzi do sali przedszkolnej i od razu zaczyna bawić się klockami. - Kuba wychodzi z mamą ze sklepu osiedlowego i głośno mówi "Do widzenia". - Zosia i Oskar siedzą razem przy stole. W trakcie obiadu Zosia mówi do chłopca: "Daj mi serwetkę". - Wojtek podczas obiadu rozmawia z pełną buzią i głośno mlaska. - Emilka zgubiła na placu zabaw zabawkę. Nagle podbiega jakaś dziewczynka i daje jej ulubionego pluszaka. Emilka odpowiada: "Dziękuję".

Zadanie do Pani Gabrysi
Uwaga "Rybki!" Zapraszam Was do wspólnej zabawy z rodzicami - gra memory "Pierwsza głoska". Poproście rodziców o pomoc w przygotowaniu po dwa obrazki. Zadaniem dzieci jest połączyć je w pary. Dzieci powinny zauważyć, że pary tworzą wyrazy różniące się pierwszą głoską, np. kura - góra, półka -bułka, dół - wół, kaczka - taczka, beczka - teczka, słoń - dłoń (patrz zdjęcie przykładowe). Zabawę powtarzamy. Rodzic odwraca i miesza obrazki. Zadaniem dzieci jest dobrać je z powrotem w pary . Miłej zabawy! Pani Gabrysia

Wygenerowano w sekund: 0.02
4,917,737 unikalne wizyty