Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 3

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na wtorek 02.06.2020

Zadanie dla grupy Gwiazdeczki od pani Wioli i Pani Agnieszki.
1. Kochane dzieci dziś porozmawiamy o naszych emocjach. Jak się dziś czujecie? Jaki macie nastrój?Poproście rodziców, by opisali Wam jakie znamy emocje, a potem to Wy opiszcie emocje jakie znacie. 2. Spójrzcie na obrazek nr 1. Spróbujcie nazwać pokazane emocje. Porozmawiajcie z rodzicami w jakich sytuacjach czujecie złość, w jakich radość , a kiedy na przykład smutek? 3. Teraz stańcie proszę przed lustrem. Rodzic nazywa jakąś emocje a Wy pokażcie ją w lustrze. 4. Ostatnie zadanie na dziś polega na tym, abyście na kartce samodzielnie narysowali dwie buźki, na których narysujecie dwie dowolne emocje np. radość i smutek. Powodzenia!



Zadania od Pani Gosi i Pani Elwiry dla dzieci z grupy "Stokrotki"
Dzień Dobry!!! Dzisiaj, jak zwykle we wtorek zapraszam do wykonania pracy plastycznej: "Ja w swojej krainie wyobraźni". Przed wykonaniem pracy połóż się na dywanie, na plecach i zamknij oczy . Następnie wyobraź sobie siebie w wymarzonej krainie. W tej krainie wszystko jest możliwe. Dokładanie zapamiętaj, jak wygląda ten świat. Zwróć szczególną uwagę na barwy. ,Teraz usiądź przy stole. Na stole biała kartka i skserowane Twoje zdjęcie(a może jakieś mama znajdzie w albumie?) oraz materiały plastyczne takie, jak papier kolorowy, włóczki, skrawki materiałów, farby, pędzelki, filc, nożyczki, klej, taśma dwustronna, kolorowe koraliki, pastele. Wykonaj pracę według własnych pomysłów, przedstawiając siebie. Powodzenia!!!



Zadania od Pani Ani dla dzieci z grupy "Misie".
1. Kochani na początek zadanie - pomóż gorylowi przejść labirynt poniżej, aby mógł zjeść na kolację banana. Podziel słowo goryl na sylaby go-ryl oraz na głoski g-o-r-y-l. Czy głoska "g" jest spółgłoska czy samogłoska? Pomyślcie jakie wyrazy mają głoskę " g" na początku, środku i końcu. 2. Przypomnienie wyglądu drukowanej i pisanej litery g, G. 3. Układanie z białych kartoników modelu wyrazu: goryl. Budowanie modelu wyrazu z czerwonych (samogłoski) i z niebieskich (spółgłoski) kartoników (tak jak w zadaniu z poprzedniego tygodnia). Podawanie wyrazów, które rozpoczynają się głoską g lub w których słychać głoskę g. 4. Rysowanie kształtu litery w powietrzu, na plecach rodzica, na dywanie, na tackach z piaskiem (lub np. z solą) z zachowaniem kierunku pisania. Rodziców proszę o napisanie ołówkiem na kartce ciągu litery "g" i "G" - dziecko poprawia po śladzie. 5. Po zadaniach zapraszam do dalszej części przygód Robota Roberta



Zadania dla wszystkich przedszkolaków z języka niemieckiego od Pani Anity
Witam was serdecznie! Dziś zajmiemy się naprzemiennością dnia (der Tag) i nocy (die Nacht). 1. Do pierwszego zadania będą potrzebne nam rekwizyty- globus oraz latarkę. Za ich pomocą zademonstrujmy cykl dnia i nocy. Uświadomiamy dziecko, w jaki sposób Ziemia krąży wokół Słońca. W tym celu dziecko może wcielić się w rolę Ziemi, która kręci się wokół własnej osi oraz wokół Słońca. Wytłumaczmy, że obrót wokół własnej osi, to cykl dobowy - dzień (der Tag) i noc (die Nacht). 2. W celu utrwalenia pojęć rodzic może pokazać jakąś czynność, a dziecko odgaduje, czy czynność tę wykonuje się w dzień czy w nocy. 3. Następnie układamy rytm dnia i nocy. Przygotowujemy siedem karteczek żółtych oraz siedem niebieskich. Następnie dziecko układa na przemian karteczki: żółty, niebieski, żółty, niebieski... (gelb, blau, gelb, blau...) w taki sposób, by powstało koło. Dziecko wskazuje kartoniki i odczytuje: Tag, Nacht, Tag, Nacht... 4. Na zakończenie poprośmy dziecko, by przeliczyło karteczki symbolizujące dzień. Zapytajmy, czy wie, dlaczego jest ich siedem. Wyjaśnijmy, że jest ich tyle, bo tyle jest dni tygodni.

Zadania od Pani Ani i Pani Gabrysi dla dzieci z grupy "Rybki".
1. Wiersz A. Frączek "Chichopotam": Chichopotam Wyszedł z błota hipopotam: - Cha-chi-cho-cha! - zachichotał. Słoń, zbudzony owym dźwiękiem, zakołysał trąbą z wdziękiem: - Tru-tu-tu-tu! Mój sąsiedzie! Co cię śmieszy, można wiedzieć? Hipopotam rzec coś chciał, lecz nie zdołał, bo się śmiał. Żółw guzdrała, wietrząc psotę, zaraz przygnał tu galopem, stado strusi zbaraniało, a lew ryknął: - Co się stało?! Hipcio zerknął na nich i... znów się chichrał: Chi, chi, chi... - Czy pan ze mnie się naśmiewa? - spytał pawian, schodząc z drzewa. Chciał na śmieszka się obrazić, lecz... chichotem się zaraził. Wnet się śmiała cała plaża - wąż aż skręcał się i tarzał, żółw rechotał, zebry rżały, śmiechem parskał lew wspaniały. Calusieńki świat chichotał! Kto to sprawił? CHICHOPOTAM! Ten wesołek rodem z błota. 2. Rozmowa na temat utworu. O jakich zwierzętach była mowa w wierszu? Dzieci układają zdania z nazwą danego zwierzęcia, liczą wyrazy w zdaniu. 3. Przyjrzyjcie się ilustracji przedstawiającej egzotyczne zwierzęta. Wybierzcie dowolne zwierzę, nazwijcie je i wyróżnijcie kolejne głoski. Wymyślcie inne wyrazy, które rozpoczynają się taką samą głoską jak nazwa wybranego zwierzęcia. 4. Praca plastyczna "Hipopotam". Jedyne co będzie wam potrzebne to dwa papierowe talerzyki((mogą też być wycięte koła z bloku technicznego), kartka, klej, nożyczki, farby... i do dzieła! Zapraszam do stworzenia hipopotama według własnego pomysłu lub według zdjęć poniżej. Powodzenia!


Zapraszam Was do zabawy w "Zoo" - jak nazywają się zwierzęta? Dziecko nazywa zwierzę, następnie dzieli na sylaby. Pod obrazkiem narysujcie tyle kropek, ile sylab ma wyraz. Jeśli chcecie możecie pokolorować obrazek. Miłej zabawy! Pani Gabrysia



Zajęcia ks. Dawida
Zapraszam TUTAJ
Wygenerowano w sekund: 0.01
5,018,970 unikalne wizyty