Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na środę 03.06.2020

Zadania z języka niemieckiego dla wszystkich dzieci od Pani Anity
Dzień dobry! Wczoraj uczyliśmy się o naprzemienności dnia i nocy (der Tag, die Nacht). Dziś wprowadzimy dzieciom nazwy dni tygodnia. 1. Przypomnijmy dzieciom o tym, że po dniu (der Tag) jest noc (die Nacht) a po nocy ponownie nadchodzi dzień. Mamy siedem (sieben -czyt. ziben) dni tygodnia. 2. Wprowadzamy nazwy dni tygodnia: Montag, Dienstag [czyt. dinstag], Mittwoch [czyt. mitfoch], Donnerstag [czyt. donerstag], Freitag [czyt. frajtag], Samstag [czyt. zamsatg], Sonntag [czyt. zontag]. W nauce nazw pomoże poniższa prezentacja: tutaj 3. Zabawa pamięciowa: przypisujemy dniom tygodnia jakąś czynność. Gdy wymienimy jakiś dzień dziecko musi skojarzyć nazwę z konkretną czynnością i ją wykonać, np. Montag - podskoki, Dienstag - pajacyki, Mittwoch - przysiady, itp. 4. Zabawa dla starszaków: zapisujemy nazwy dni tygodnia na oddzielnych kartkach. Z kartek układamy koło, ważne żeby dni tygodnia nie były ułożone według kolejności tylko pomieszane. Wypowiadamy jakiś dzień a dziecko musi znaleźć odpowiedni napis.

Zadania z języka angielskiego dla wszystkich przedszkolaków od Pani Izy
Zapraszam tutaj Dzień doby Kochani, dzisiaj proponuję Wam piosenkę o misiu z ciastoliny. Podczas słuchania piosenki możecie wykonać misia z ciastoliny, plasteliny Życzę Wam miłego dnia oraz wspaniałej zabawy

Zadania od Pani Gosi i Pani Elwiry dla dzieci z grupy "Stokrotki"
1. Dzień dobry!!! Zapraszam dzisiaj do obejrzenia krótkich bajeczek o Prawach dziecka. Zapraszam tutaj 2. Wytnijcie z dowolnego kartonu/ kartki rożne szlaczki, które posłużą jako "odrysowanka".



Zadania od Pani Ani dla dzieci z grupy "Misie"
1. Słuchanie wiersza Maciejki Mazan Marzenia. Marzenia Tam, gdzie wieczne śniegi i gdzie słońce świeci, w górach i nad morzem - wszędzie żyją dzieci. Te mieszkają w igloo, inne pod palmami, lubią czytać książki, bawić się lalkami, ale w każdym kraju, jak wielka jest Ziemia, wszystkie dzieci mają te same marzenia. Żeby się nie martwić i żeby się nie bać, żeby tylko deszczyk lub śnieg padał z nieba, by do domu wrócić, gdy się wyszło rano i by w domu na nich czekał tata z mamą. Maciejka Mazan 2. Rozmowa z dziećmi na temat wiersza: O kim opowiada wiersz? Jakie dzieci na całym świecie mają pragnienia? Czy one są podobne, czy różne? Czy wy macie jakieś marzenia (pragnienia)? Jakie? 3. Rozmowa - Co to są prawa?, Kto ma swoje prawa?, Czy potrzebne są prawa dla dzieci, jakie? Wyjaśniamy, że "Dzień Dziecka" to szczególne święto przypominające wszystkim dorosłym o prawach dzieci, o tym, że każdemu dziecku, niezależnie od koloru skóry, wyznania czy pochodzenia, przysługują takie same prawa- prawa dziecka. Dzieci mają prawo być szczęśliwe, mają prawo wychowywać się w rodzinie, bawić się i czuć się bezpiecznie oraz, że wszystkie prawa dzieci zostały spisane w dokumencie zwanym Konwencją Praw Dziecka. 4. Zajęcia plastyczne: narysuję swoje prawa.

GRUPA "RYBKI" 6- latki zadanie na dziś od Pani Agaty i Pani Gabrysi.
1. Obejrzyjcie z rodzicami film .https://www.youtube.com/watch?v=0aWIu6q8Z38 2. Dzisiaj dowiecie się co to jest dżungla - to wilgotne lasy równikowe zwane są także lasami tropikalnymi i deszczowymi. Obfite opady deszczu, wysoka wilgotność powietrza i wysoka temperatura to doskonałe warunki dla szybkiego wzrostu roślin. Nazywamy je zielonymi płucami Ziemi, ponieważ są one największym i wiecznie zielonym skupiskiem drzew, więc produkują najwięcej tlenu i wchłaniają najwięcej zanieczyszczeń. 3. Zabawa "Zwierzęta nad Amazonką"- Amazonka to wielka rzeka przepływająca przez lasy deszczowe. Mieszka tam mnóstwo różnych zwierząt. Pamiętasz jakie zwierzęta są mieszkańcami Amazonii? Wymień kilka. Pomogą ci w tym ilustracje. 4. Zabawa "Układamy zdania"- ułóż zdania o pięciu wybranych zwierzętach z filmu lub ilustracji (wąż, krokodyl, leniwiec, małpa, papuga). 5. Praca plastyczna "Dżungla" techniką kolażu- przygotuj materiały plastyczne: białą kartkę, pędzelek, farby, kubek z wodą, klej, nożyczki, różne materiały tekstylne, wstążki, tasiemki, sznurki, papier w różnych kolorach i o różnej fakturze. Wykorzystując różne materiały i łącząc je wszystkie wykonaj swoją pracę.


Zadania od Pani Gabrysi
Uwaga "Rybki!" Zapraszam Was do wspólnej rozmowy z rodzicami na temat aktualnej pory roku. Wymieńcie jej cechy charakterystyczne (np. dłuższy dzień, liście na drzewach, kwitnące drzewa owocowe...). Na koniec spójrzcie w okno i spróbujcie narysować to, co widzicie w krajobrazie. Miłej zabawy! Pani Gabrysia

BRAWO STARSZAKU
Zadania z rytmiki dla wszystkich przedszkolaków od Pana Tomka.
Witajcie drogie dzieci Życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka. Jak zawsze chciałbym zobaczyć Wasze uśmiechnięte buźki, dlatego wysyłam propozycję zajęć na ten tydzień. Do zabawy możecie poprosić Waszych rodziców GRUPA 3-4 latków - Zabawy muzyczne cz.2. Zapraszam tutaj - Piosenka na Dzień Taty. Zapraszam tutaj -Odkrywanie rytmów. Zapraszam tutaj -Taniec Zumba Atomic. Zapraszam tutaj GRUPA 5-6 latków - Piosenka na Dzień Taty. Zapraszam tutaj - Jak wykonać instrument z niczego - FLETNIA PANA. Zapraszam tutaj -TANIEC IBFF. Zapraszam tutaj -Wartości rytmiczne z pomocą jabłka. Zapraszam tutaj

Zadania od Pani Wioli i Pani Agnieszki dla dzieci z grupy "Gwiazdeczki".
Dzień dobry gwiazdeczki Pani Wiola, oraz Pani Agnieszka zaprasza was do zabawy i zajęć o emocjach. 1.Zobaczcie uważnie bajeczkę, w której, występują różne emocje:Zobaczcie jakie! Zapraszam tutaj 2.Bajka zakończyła się wielką radością RADOŚĆ - ktoś, kto powód do radości jakiś ma, lub chciałby gości w humor dobry szybko wprawić, lub inaczej ich zabawić, to swą radość okazuje tym, że uśmiech prezentuje wyrazisty i szeroki. Gdy ze śmiechu zrywa boki, że aż mu się trzęsą uszy i w uśmiechu zęby suszy, oczy często ma zmrużone czasem nawet załzawione. Warto radość okazywać, chociaż krótko trwała bywa. 3. RADOŚĆ daje energię i motywację do działania! Zapraszam gwiazdeczki do pracy plastycznej:potrzebne będą farby, pędzelek, troszkę wody, słomka do picia. Moczymy pędzelek w wodzie potem w farbie i robimy kleksa na kartce, następnie przez rurkę dmuchamy, aby kleks się powiększył! Po chwili do rysujcie mu ręce, nogi oraz buzię:uśmiechniętą, smutna, złą! Miłej zabawy gwiazdeczki

Wygenerowano w sekund: 0.01
5,016,996 unikalne wizyty