Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 1

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

zajęcia na czwartek 04.06.2020

Zadanie od Pani Martyny dla dzieci z grupy "Jagódki".
1. Proszę przeczytać wiersz D. Kossakowskiej pt. W co się bawić? Franek lubi w piłkę grać, Zosia mknąć rowerem. Na wyprawy krótkie, długie razem z przyjacielem. Kasia lubi tworzyć prace, pięknie malowane. A ja lubię czasem zrobić dwie bańki mydlane. Jedna duża, druga mała, potem średnich dwieście. Takich pięknych baniek, nie ma w całym mieście. Trochę mydła, trochę wody, jeszcze słomka mała. I już jest na nudę, zabawa wspaniała. Lecą banki w górę, potem w dół spadają i mnóstwo kolorów w swoich brzuszkach mają. - o czym mówi ten wiersz? 3. Co jest potrzebne do puszczania baniek mydlanych? - wybór rzeczy. Proszę o naszykowanie przedmiotów potrzebnych do puszczania baniek mydlanych(kubek, słomka, mydło w kostce i w płynie, płatki mydlane) oraz kilka innych przedmiotów . Dzieci mają za zadanie wybrać te przedmioty, które potrzebne są do puszczania baniek mydlanych. 2. Właściwości mydła - zabawa badawcza. Dziecko ogląda różne rodzaje mydła (mydło w kostce i w płynie, płatki mydlane). Następnie określa: mydło w płynie jest lepkie, w kostce jest twarde, płatki to małe kawałki mydła. 3. Wykonanie doświadczenia. Wybierzcie mydło, które chcecie użyć do puszczania baniek. Następnie mydło należy rozpuścić w wodzie. Kiedy mydło jest już rozpuszczone sprawdzamy, czy mydła jest wystarczająco, aby można było puszczać bańki mydlane. Następnie za pomocą słomki nabieramy wodę mydlaną i puszczamy bańki.

Zadania dla grupy Gwiazdeczki od pani Wioli i pani Agnieszki.
1.Zabawa dydaktyczna- przygotujcie figury geometryczne: żółte koło, czerwony trójkąt, niebieski prostokąt, zielony kwadrat. Przygotowane figury będą odzwierciedlały uczucia np. żółte koło - radość, czerwony trójkąt - złość, niebieski prostokąt - smutek, zielony kwadrat - strach. Rodzic wymienia różne sytuacje a dziecko wskazuje figurę. Pokaż jak się czujesz gdy...: rodzice cię chwalą, ktoś zabierze ci zabawkę, jesteś głodny, dostaniesz prezent, ktoś cię okłamie, ktoś przyłapie cię na kłamstwie, boli cię ząb, boisz się dużego psa, jesteś sam w domu. 2. Posłuchajcie wiersza o złym humorze, a następnie zabawcie się w zabawę "Start rakiety" - wysyłamy złość oraz wszystkie tzw. negatywne emocje, z którymi jest nam źle w kosmos. Dziecko: -bębni palcami po podłodze, najpierw cicho powoli, a potem coraz szybciej i głośniej -klaszcze w dłonie natężającą głośnością i we wzrastającym tempie- tupie nogami, zaczynając cicho i powoli, a potem coraz szybciej i głośniej. Hałas i szybkość wykonywanych ruchów stopniowo wzrasta, dziecko wstaje z miejsca, wyrzuca z głośnym wrzaskiem ręce do góry- RAKIETA WYSTARTOWAŁA! Zapraszam tutaj

Zadanie od Pani Gosi dla dzieci z grupy "Stokrotki".
Dzień dobry!!! Zapraszam dzisiaj do zabaw z literką "G" Posłuchajcie wierszyka(czyta mama lub tata): Gruby goryl Gruby goryl Gustaw na gałęzi siedzi. - Spadnie! Gruchnie! - gadają sąsiedzi. Gapi się na niego cała zgraja wokół: gady, gęsi i gazela, gołąb, gepard, nawet sokół. - Gałąź krucha, a on wielki! - Gigant! Pewnie strasznie ciężki! - już gderają gdzieś na mieście. A on...? Zajada gruszki w cieście. Spróbuj odpowiedzieć na pytania: Jak miał na imię goryl? O co się martwiły zwierzęta? Jak myślicie, gdzie mogła mieć miejsce taka sytuacja? Teraz ułóż literkę "G" np. z guzików, klocków(mama pokaże ci np. w gazecie jak wygląda ta literka) POWODZENIA!!!

Zadania od Pani Ani i Pani Gabrysi dla dzieci z grupy "Rybki".
1. Zagadki na temat dżungli: Z dużej, gęstej grzywy jest nam dobrze znany, królem wszystkich zwierząt jest też nazywany. (lew) Zwinna i szybka, psoci, figluje, gdy skacze po drzewach, najlepiej się czuje. (małpa) Długie nogi, długa szyja. Każdy jest mały, kiedy ją mija. (żyrafa) Zwierzę w paski dookoła, czy policzyć ktoś je zdoła? Pasek czarny, pasek biały, to kolorów zestaw cały. (zebra) 2. Proszę rodziców o zapisanie rozwiązań zagadek ołówkiem - zadanie dla dzieci to poprawianie po śladzie oraz dzielenie wyrazów na sylaby i określanie liczby sylab w wyrazie., układanie zdań z danym wyrazem. Chętnie dzieci przy wyrazie mogą narysować dane zwierzątko. 3. Zapraszam do zabawy tanecznej-wyprawa do dżungli https://www.youtube.com/watch?v=dG2xc1nmy5Q 4. Wysłuchajcie piosenki - rymowanki https://www.youtube.com/watch?v=wy0MdLhHLMQ Zapraszam do nauki rymowanki na pamięć
Zadania Pani Gabrysi
Uwaga "Rybki!" Zapraszam Was do zabawy matematycznej. Ile trzeba dodać, żeby było 10" Zadaniem dzieci jest wpisanie odpowiedniej cyfry w miejsce kropek: 2+...=10, 7+...= 10, ...+5=10, 8+...=10, ...+3=10, ...+6= 10, 4+...=10.
Dodatkowo dzieci mogą wykonać pracę: zaprowadzić litery w odpowiednie kratki. Odczytać wyraz i narysować odpowiedź na kartce. Miłej zabawy! Pani Gabrysia



Wygenerowano w sekund: 0.01
5,009,641 unikalne wizyty