Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 10

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zajęcia na poniedziałek 08.06.2020

Zadanie od pani Elwiry i pani Gosi dla dzieci z grupy "Stokrotki"
Dzień dobry!!! Zapraszam do obejrzenia filmiku o owadach TUTAJ
Czy pamiętasz jakie owady zostały przedstawione? Wymień je wszystkie, nazwy owadów podziel na sylaby i powiedz jaką głoskę słyszysz na początku każdej nazwy. Policz na palcach ile owadów zapamiętałeś. Powodzenia!! Teraz zamień się na chwilę w któregoś z owadów: jeśli to będzie owad fruwający - naśladuj go machając rękami, jeśli owad skaczący to skacz również. Rękawiczki sensoryczne - fajny i prosty sposób aby pobawić się sensorycznie to wykonanie rękawiczek sensorycznych. Potrzebne będą rękawiczki lateksowe, kasza, mąka, ryż, fasole itp. Aby bawić się w memory sensoryczne (znajdź parę takich samych rękawiczek) muszą być wypełnione dwie rękawiczki tym samym produktem :) miłej zabawy!
Zadanie od pani Ani N dla dzieci z grupy "Misie"
1. Słuchanie wiersza Maciej Mazan "Łąka": My mieszkamy w blokach, wieżowcach lub domkach, a gdzie mieszka motyl, żabka i biedronka? Sypiają na kwiatkach, albo pod listkami, bawią się pomiędzy trawą i drzewami, albo wygrzewają się w promieniach słonka. Czy już wiesz, dlaczego? Bo ich dom to łąka!
2. Rozmowa inspirowana wierszem: Jakie rośliny możemy spotkać na łące? Jakie dźwięki możemy tam usłyszeć? Co możemy zobaczyć na łące? Jak pachnie łąka? O jakiej porze dnia najlepiej wybrać się na łąkę?
3. Przyjrzyjcie się poniższej ilustracji przedstawiającej rośliny występujące na łące - nazwijcie je, opiszcie wygląd.
4. Rozwiążcie plątaninkę słowną związaną z wiosną.
5. Zapraszam do dalszej części przygód "Robota Roberta". Drogie dzieci jak myślicie, czy na wyspie Robert mógł znaleźć jakieś kwiaty łąkowe? Co rośnie na wyspie, na którą dotarł Robert?



Zadanie od pani Agaty i pani Gabrysi dzieci z grupy "Rybki"
1. Co to za miejsce? Codziennie rano dzwonek wesoły, przyzywa wszystkich uczniów do....(szkoły) 2. Posłuchaj wiersza Anny Słomińskiej pt. "Szkoła" : Myślę - szkoła jest dla ludzi, chociaż uczeń w niej się trudzi. Tu z literek słowa składa, z cyferkami też się zmaga. Czyta książki oraz wiersze, uczy się, co robią świerszcze. Zmienia nutki na piosenki, kredką tworzy świat maleńki. W czasie przerwy z kolegami powygłupia się czasami. Tu zabawa i nauka jest dla prawdziwego zucha. Ale po co? - ktoś zapyta. A no po to, moi mili, byśmy w życiu mądrzy byli! 2. Odpowiedz na pytania: - O czym opowiada wiersz? - Co nas czeka w szkole? - Jak należy zachowywać się na lekcji, a jak na przerwie? - Dlaczego chodzimy do szkoły? - Jak wyobrażacie sobie swój dzień w szkole? 3. Przyjrzyj się obrazkom i opowiedz historię, która przydarzyła się dziewczynkom pierwszego dnia w szkole. BRAWO STARSZAKU :) 4. Zapraszam do zabawy dydaktycznej "Liczymy". Poproś rodzica aby przepisał ci na kartkę następujące działania i wstaw w miejsce kropek odpowiednie znaki +, -, <, > lub cyfry. Jeśli chcesz, możesz użyć karteczek ze znakami i cyframi.
3....3 =6 2....7 = 9 7....3 = 10
9....8 = 1 6....2 = 4 8....1 = 7
4 + 6 =.... 7 - 4 =.... 2 + 3 + 5 =.....
9....5 8....6 2....4 Powodzenia i miłej zabawy Pani Gabrysia!


Zadanie od pani Izy z języka angielskiego dla wszystkich przedszkolaków
Witajcie kochani :) Dzisiaj przypomnimy sobie nazwy kształtów w języku angielskim. W filmie który znajduje się TUTAJ pojawią się również nowe nazwy. Zapraszam Was do wspólnej zabawy, słuchajcie i powtarzajcie
SHAPE - KSZTAŁT SHAPES-KSZTAŁTY CIRCLE - KOŁO SQUARE - KWADRAT TRIANGLE - TRÓJKĄT RECTANGLE - PROSTOKĄT STAR - GWIAZDA HEART-SERCE Chętne dzieci mogą narysować swój ulubiony kształt i w dowolny sposób go ozdobić, np. wyciąć, wykleić. Życzę Wam miłego dnia i świetnej zabawy z językiem angielskim :)

Zadanie od pani Anity z języka niemieckiego dla wszystkich przedszkolaków
Dzień dobry! W tym tygodniu będziemy zajmować się nazwami miesięcy. 1. Przypomnijmy dzieciom nazwy dni tygodnia oraz ich liczbę. Porozmawiajmy o tym, że dzień za dniem a tydzień za tygodniem tworzą nam razem miesiąc. 2. Zapytajmy, czy dziecko wie, ile jest miesięcy. Wyjaśnijmy, że gdy mija jeden rok, zaczyna się następny a rok kończy się w Sylwestra. 3. Wprowadzamy nazwy miesięcy. W nauce z pewnością pomoże wideo TUTAJ
Wygenerowano w sekund: 0.01
4,925,096 unikalne wizyty