Podziękowania

Do pobrania

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 39
· Najnowszy użytkownik: MartynaN

Strona BIP

Strona Rzecznika Praw Obywatelskich

Strona Rzecznika Praw Dziecka

Zadania na piątek 16.04.2021

Zadania dla grupy "Stokrotki" od Pani Elwiry
Witajcie kochani! Zapraszam Was do zabawy z literą. "Literka R"
1. Poznajcie literę R tutaj
2. Zabawa: "Sylabizuj ze mną" Podzielcie na sylaby wyrazy rozpoczynające się głoską " R" Dzieci wyklaskują sylaby w wyrazach i przeliczają ich liczbę: Rak , rekin, rolki, ryba, rurka, rakieta, renifer,
3. Zabawa grafomotoryczna: "Litera R" wodzenie palcem po śladzie. (Zdjęcia )



4. Praca plastyczna- wyklejanie szablonu litery R kawałkami gazety lub kolorowego papieru. wodzenie palcem po śladzie.

Zadania dla grupy "Jagódki" od Pani Agaty
- Zatańcz do utworu: "Wiosna". Do tańca zaproś mamusię/tatusia. Jaki nastrój ma utwór? Wesoły czy smutny?tutaj
- Rozwiąż zagadki na temat sportu. Jeśli potrafisz - spróbuj samodzielnie ułożyć zagadkę i zadaj ją rodzicom.tutaj
- Mamusia/tatuś przygotuje dla Ciebie kilka sztuk ubranek. Zastanów się, które możesz włożyć na spacer/trening czy jazdę rowerem, a które na przykład na eleganckie przyjęcie urodzinowe.
- Zbudujcie z klocków lub innych zabawek stadion sportowy. Czy wiesz co oznaczają słowa: "trybuny", "płyta boiska", "murawa"?
- Przetransportuj piłeczkę pingpongową (lub inny, leciutki przedmiot) z jednego miejsca na drugie, wyłącznie za pomocą oddechu (dmuchając i nadając piłce kierunek) np. od kanapy do fotela i najdalej jak umiesz.
- Czas na fitness z Lulisią i Lulitulisiami tutaj
- Czy udało Wam się pobić rodzinny rekord w spacerowaniu? Ile zrobiliście kroków?

Zadania dla grupy "Gwiazdeczki" od Pani Wioli
Witam wszystkie moje gwiazdeczki w piątkowy ranek zapraszam was do zabawy w wesołym humorku 1.Wszyscy już wstali?więc przywitajcie się z każdym domownikiem podajcie rękę,powiedzcie dzień dobry lub cześć,zapytajcie jak się spało mamo,tato? -co się wam śniło? -zastanówcie się,może i wy mieliście jakieś ciekawe sny?jeżeli tak,to opowiedzcie je swoim bliskim
2.kochani zbliża się weekend,co chcielibyście robić w nadchodzących dniach?może ktoś ma jakieś pomysły, jak spędzić fajnie czas!
3.Zapraszam do obejrzenia bajeczki o rodzince,która miło spędziła razem cały dzień.Bajka pt.Króliczek Alilo na biwaku tutaj Czy podobała się wam bajeczka?
-zachęcam do rysowania, weźcie kredki kartkę i narysujcie swój wspólny spacer, wyjazd, udany jakiś dzień z całą rodziną.
4.Wieczorem, zawołajcie do swojego łóżeczka mame lub tatę i opowiedzcie im jakąś bajkę na dobranoc może to być bajeczka przez was wymyślona kochani. Powodzenia spokojnego wekendu Wam życzę.

Zadania dla grupy "Rybki" od Pani Moniki
Dzień dobry Rybki
1. Poproście rodziców o narysowanie i wycięcie kwiatka z papieru, następnie: -połóż kwiatek na podłodze przed sobą, -połóż kwiatek za sobą, -połóż kwiatka obok siebie, -podnieś kwiatek do góry, -połóż kwiatek na głowie, -połóż kwiatka na dłoni.
2. Zapraszam do zabawy matematycznej łąka. Potrzebne będą załączone obrazki lub wycięte przez rodzica pomoce: motyl: żółty, czerwony, zielony, niebieski, kwiatki w tym samym kolorze, pszczoły, biedronki, -Na łąkę przyleciały motyle i zmęczone usiadły na kwiatach, każdy usiadł na kwiatku takiego koloru jak on sam, -zapach kwiatów zwabił do nich pszczoły. NAD żółtym kwiatem latały 2 pszczoły, NAD zielonym 1 pszczoła. Do którego kwiatu nie doleciały w ogóle- czerwonego i niebieskie -POD kwiatami schowały się biedronki: pod pierwszy 1, pod czerwonym- żadna, pod zielonym-1, pod ostatnim 2









Miłej zabawy, pani Monika

Zadania z języka mniejszości niemieckiej - język niemiecki od Pani Anity
Hallo! Drogie dzieci! Dziś proponuję wam, byście zapoznali się z piosenką nawiązującą do poznanego w tym tygodniu tematu: tutaj Viel Spass!

Zadania z języka angielskiego od Pani Ani
Misie, Stokrotki
Hello, hello! How are you? Jak się macie? Kontynuujemy poznawanie słówek związanych z wiosną. Na początek proszę o posłuchanie piosenki: tutaj
Powtarzamy słówka z piosenki: Bird (czyt. berd) - ptak Bee (czyt. bii) - pszczoła Ladybug (czyt. lejdibag) - biedronka Butterfly (czyt. baterflaj) -motyl Frog - żaba
Proszę posłuchać piosenki jeszcze raz, ale tym razem z wykonujemy te czynność co pan i pani oraz próbujemy włączyć się ze śpiewem.
Proszę o poćwiczenie słówek wykonując grę memory:tutaj
Zastanówcię się, które z tych rzeczy z piosenki są w jakim kolorze? Which is blue? (czyt. łycz iż blu). Red? Green? (czyt. Griin) Bye bye!
Rybki
Hello, hello! How are you? Jak się macie? Kontynuujemy poznawanie słówek związanych z wiosną. Na początek proszę o posłuchanie piosenki, której też słuchaliśmy wczoraj:tutaj
Powtarzamy słówka z piosenki: Bird (czyt. berd) - ptak Bee (czyt. bii) - pszczoła Ladybug (czyt. lejdibag) - biedronka Butterfly (czyt. baterflaj)- motyl Frog - żaba
Proszę posłuchać piosenki jeszcze raz, ale tym razem z wykonujemy te czynność co pan i pani oraz próbujemy włączyć się ze śpiewem. Bye bye!
Jagódki
Hello, How are you? Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze! Let's visit a farm! Udajemy się dzisiaj z wizytą na farmę. Proszę o obejrzenie filmiku:tutaj
Jakbyście mieli własną farmę, jakie zwierzątka chcielibyście na niej mieć? Następnie proszę o posłuchanie piosenki: https://www.youtube.com/watch?v=5oYKonYBujg Jakie zwierzątka się tam pojawiają? Cow (kał) - krowa, horse (hors) - koń, pig - świnia, sheep (sziip) - owca, duck (dak)- kaczka, rooster (ruster) - kogut.
Proszę o ponowne posłuchanie piosenki i włączenie się do śpiewania i naśladowania odgłosów zwierząt. Na koniec mam dla Was grę memory:tutaj dopasowywanie cieni do zwierzątek. Have fun! Miłej zabawy! Bye bye!
Gwiazdeczki
Hello, how are you? Jak się macie? Mam nadzieję, że dobrze! Let's go to the zoo! Dzisiaj wybierzemy się z wizytą do zoo! Proszę o obejrzenie historyjki, po której jest krótki filmik przedstawiający wizytę w zoo: tutaj Czy byliście kiedyś w zoo? Jakie zwierzęta widzieliście? A zebra? A tiger? A monkey? Na koniec mam dla Was grę, która polega na grupowaniu zwierząt na dzikie i wiejskie: tutaj Na koniec poruszajcie się troszkę słuchając piosenki i naśladując zwierzęta: tutaj Bye bye!
Wygenerowano w sekund: 0.02
5,017,970 unikalne wizyty