Pszczółkowe przedszkole
Strona Pszczolkowe Przedszkole wykorzystuje pliki cookies - dowiedz sie wiecej ...
Podziękowania dla rodziców
Nasi sponsorzy
Hurtownia Papiernicza Aga w Kłodnicy
Zakład Stolarski - Beniamin Grzesik
Sklep tekstylny EUREKA - Elżbieta Nowak
Silverado FUH - Janusz Korgól
Firma Handlowo-Usługowa - Adrian Baron
Wyrglas Firma Usługowa Ślusarstwo-Spawalnictwo Zbigniew Grasza
Usługi Budowlane - Dariusz Procko
Do pobrania
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
» Gości online: 1

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 37
» Najnowszy użytkownik: agata j
Strona BIP
Programy własne
Zajęcia na środę 10.06.2020
Zadanie od Pani Agaty i Pani Martyny dla dzieci z grupy "Jagódki"
1. Pluszowe zabawki są niezwykle milutkie i mięciutkie. Masz ulubionego pluszaka? Jak ma na imię? Dziś spróbuj wykonać mięciutką zabawkę z wykorzystaniem....poduszki
2. Obejrzyj filmik: "Jak z biegiem lat zmieniły się zabawki" LINK TUTAJ Skąd wzięła się nazwa klocków Lego? Ile lat ma pluszowy miś? Po obejrzeniu filmu na pewno będziesz już to wiedział!
3. Pamiętaj, aby zawsze po zakończonej zabawie posprzątać. Posłuchaj wiersza: "Zabawki Antosia" Beaty Boruckiej. LINK DO WIERSZA Jakie zabawki wymieniono w wierszu?
4. Zabawa paluszkowa od Pani Martyny "Cztery samochody: Cztery małe samochody na półeczce stały (dziecko liczy na palcach do czterech, następnie łączy wyprostowane dłonie, tworząc "półeczkę") Wszystkie, choć podobne, różne koła miały. (palcem wskazującym rysuje w powietrzu koła) Pierwsze duże i brązowe, jak misiowe łapki. (łączy kciuk z palcem wskazującym) Drugie małe i zielone, zupełnie jak żabki. (łączy kciuk z palcem środkowym). Trzeci całe żółte, jak cieplutkie słońce (łączy kciuk z palcem serdecznym) Czwarty niebieściutkie, jak chabry na łące. (łączy kciuk z palcem małym). Cztery małe samochody na półeczce stały (liczy na palcach do czterech, następnie łączy wyprostowane dłonie, tworząc "półeczkę") a po chwili do zabawy razem odjechały. (przesuwa piąstkami po dywanie)
Zajęcia na wtorek 09.06.2020
Zajęcia od pani Ani N dla dzieci z grupy "Misie"
1. Drogie dzieci! Pewnie doskonale już wiecie, że łąka jest miejscem gdzie swoje domy ma wiele zwierząt. Ale czy znacie jeszcze inne korzyści jakie przynoszą łąki? Podpowiem Wam, że między innymi dają one pożywienie dla wielu zwierząt. Ale istotną rzeczą jest to, że łąki oczyszczają nasze środowisko, ponieważ produkują tlen. Zapraszam Was do zabawy badawczej, która pokaże czy rośliny faktycznie wytwarzają tlen: Potrzebujemy zielony listek, który umieścimy w kubeczku pełnym wody. Kubek stawiamy w słonecznym miejscu. Zostawiamy kubek z liściem na kilka godzin, ale już po godzinie będzie można zaobserwować pierwsze efekty. Na krawędziach liścia powinny pojawiać się pęcherzyki powietrza. Jeśli nadal trudno jest je dostrzec możemy wspomóc się lupą. Jeśli pogoda nie dopisuje przekładamy eksperyment na słoneczny dzień :)
2. Przyjrzyjcie się poniższym ilustracjom przedstawiającym etapy powstawania miodu. Omówcie to, co znajduje się na poszczególnych obrazkach i ułóżcie je w odpowiedniej kolejności. Jak myślicie, czy łąka jest potrzebna takim zwierzętom jak pszczoły? Dlaczego?
3. Zabawa zręcznościowa "Pracowita pszczółka". W tej zabawie dzieci będą naśladować pracowite pszczółki przenosząc elementy do kubeczka za pomocą klamerki. Potrzebujecie do zabawy np. ziarenka grochu lub kartkę podartą na kawałki bądź inne elementy nadające się do zabawy. Ustawiacie pusty kubeczek w odległości - np. drugi koniec pokoju bądź korytarza. Dzieci mają za zadanie przenieść klamerką wszystkie elementy do naczynia. Udanej zabawy!

Zajęcia na poniedziałek 08.06.2020
Zadanie od pani Agaty dla dzieci z grupy "Jagódki" Witajcie Jagódki. W tym tygodniu porozmawiamy o zabawkach J. 1. Ćwiczenie słuchowe Gdzie schowałam zabawkę? Rodzic zakłada przepaskę dziecku, a następnie ustawia się w wybranym miejscu mieszkania/domu/pokoju i "bawi się" zabawką wydającą odgłos np. przesypuje klocki. Zadaniem dziecka jest wskazać, z którego kierunku dochodzi dźwięk zabawy. 2. Zabawa rozwijająca kreatywność: "Co by było, gdyby zniknęły zabawki?" Wymyślanie przez dziecko zastosowań przedmiotów domowych, którymi mogłoby się bawić. Wspólne poszukiwanie przedmiotów w domu. 3. Wykonaj z mamusią/tatusiem masę solną i ulep z niej zabawkę wg własnego pomysłu. Przepis na masę solną znajdziecie TUTAJ Miłej zabawy J

Zadanie od pani Wioli oraz pani Agnieszki dla dzieci z grupy "Gwiazdeczki"
Dzień dobry kochane gwiazdeczki w poniedziałkowy ranek, Pani Wiola, oraz Pani Agnieszka zaprasza do obejrzenia filmiku o zawodach: 1. Zapamiętajcie jak nazywa się osoba, która wykonuje dany zawód. Film TUTAJ 2. Zapytajcie swoich rodziców jaki zawód oni wykonują, a może wiecie? 3. Zabawa naśladowcza- pokażcie czynności wykonywane podczas pracy swoich rodziców :) coś co robi mama, oraz coś co wykonuje tata! 4. Pomyślcie jak będziecie dorośli, to chcecie być...? Kim? Zobaczcie obrazki, połączcie w pary zawód i to co się z nim kojarzy! :) Miłej zabawy
Zajęcia na piątek 05.06.2020
Zajęcia na dziś od Pani Agaty i pani Gabrysi dla dzieci z grupy "Rybki"
1. Rozwiąż zagadkę - Dwie pierwsze litery "żyta" kolorowa "rafa" cała to nazwa zwierzęcia, które Zosia w ZOO oglądała. (żyrafa)
2. Obejrzyj zdjęcie żyrafy i powiedz jak wygląda. Na pewno zauważyliście, że żyrafa ma wyjątkowy wzrost. Wiecie, że nie ma innych tak wysokich zwierząt na świcie? Posłuchajcie bajki o żyrafie, która miała kłopot z tym, że tak bardzo różni się od innych zwierząt.
Pewna żyrafa była bardzo smutna. Często widziała, jak inne zwierzęta bawią się razem, a ona cały czas jest sama. Nikt ie chciał z nią się bawić, bo była bardzo wysoka i patrzyła na innych z góry. Wszyscy myśleli, że jest po prostu zarozumiała. Żyrafa postanowiła to zmienić. Zbliżały się właśnie jej urodziny i z tej okazji żyrafa chciała zaprosić gości. Wybrała się na spacer i spotkała tam bardzo dużo zwierząt. Zwróciła się do nich uprzejmie: - Witam was wszystkich bardzo serdecznie i zapraszam jutro na moje urodziny. Jednak zwierzęta odmówiły. Słoń powiedział, że jest zmęczony. Zebra, że nie ma czasu. Lew powiedział, że ma dużo spraw na głowie. Hipopotam tylko się zaśmiał niegrzecznie. Żyrafie zrobiło się przykro. Wtem zza krzaka wyskoczyła figlarna małpka i zaczęła głośno wołać: - Ja, ja, ja przyjdę na twoje urodziny. Umiem skakać wysoko, to się pobawimy. Żyrafa ucieszyła się, że w dniu swoich urodzin nie będzie sama. Gdy pozostałe zwierzęta usłyszały, że małpka wybiera się do żyrafy na urodziny, bardzo się zawstydziły, że odmówiły. Wszystkie razem postanowiły, że też pójdą na urodziny do żyrafy. Kiedy stanęły przed żyrafą, przypomniały sobie, że w tym całym zamieszaniu zupełnie zapomniały o prezencie urodzinowym. Znowu się zawstydziły, ale złożyły żyrafie serdeczne życzenia i mocno ją uściskały. Żyrafa bardzo ucieszyła się na widok tylu gości i serdecznie podziękowała za życzenia. Wcale się nie zmartwiła, że nie dostała prezentu. Powiedziała zwierzętom, że to, że przyszły jest dla niej najlepszym prezentem. Już wiedziała, że od tej chwili będzie miała się z kim bawić i nie będzie sama.Ugościła wszystkich najlepiej jak umiała i poczęstowała smakołykami. Wszyscy długo się bawili i tańczyli. A żyrafa była bardzo szczęśliwa.
3. Odpowiedz na pytania:- Dlaczego nikt nie chciał bawić się z żyrafą? - Jak żyrafa chciała to zmienić? - Czy udało jej się to? - Kto jej w tym pomógł? - Ile zwierząt odmówiło przyjścia na urodziny? (słoń, zebra, lewe, hipopotam -4) - Ile zwierząt bawiło się na urodzinach żyrafy? (słoń, zebra, lew, hipopotam, małpka, żyrafa -6) - Jak myślicie, dlaczego czasem ktoś nie chce bawić się z osobą, która wygląda lub zachowuje się inaczej niż inni? - Jak myślicie, czy warto spróbować? (rozmowa ma na celu uświadomienie, że wszyscy ludzie są wartościowi i ciekawi, niezależnie od tego, jak wyglądają np. mają inny kolor skóry, widoczną niepełnosprawność itp. rozmowa z dziećmi na temat szacunku do innych, a także prezentów dawanych z różnych okazji. Dzieci powinny dojść do wniosku, że prezentem dla kogoś nie musi być koniecznie jakaś rzecz. Ważne jest, aby być dobrym dla innych, nawet, jeśli się różnią od nas).
4. Wymyśl tytuł doo bajki o żyrafie

Uwaga "Rybki"! Zapraszam Was do romowy z rodzicami na temat życia żyrafy. Posłuchajcie filmik: TUTAJ
Następnie spróbujcie wypełnić kontur plasteliną - "Żyrafa". Miłej zabawy! Pani Gabrysia

zajęcia na czwartek 04.06.2020
Dzień dobry . Zadania dla wszystkich przedszkolaków z języka niemieckiego od Pani Anity
Witam! Dziś proponuję naukę dni tygodnia poprzez piosenkę o Laurencji: "Laurentia, liebe Laurentia mein". Za każdym razem, gdy w piosence usłyszymy imię "Laurentia" oraz dzień tygodnia, trzeba wykonywać przysiad! Zapraszam tutaj