Pszczółkowe przedszkole
Strona Pszczolkowe Przedszkole wykorzystuje pliki cookies - dowiedz sie wiecej ...
Podziękowania dla rodziców
Nasi sponsorzy
Hurtownia Papiernicza Aga w Kłodnicy
Zakład Stolarski - Beniamin Grzesik
Sklep tekstylny EUREKA - Elżbieta Nowak
Silverado FUH - Janusz Korgól
Firma Handlowo-Usługowa - Adrian Baron
Wyrglas Firma Usługowa Ślusarstwo-Spawalnictwo Zbigniew Grasza
Usługi Budowlane - Dariusz Procko
Do pobrania
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Aktualnie online
» Gości online: 2

» Użytkowników online: 0

» Łącznie użytkowników: 37
» Najnowszy użytkownik: agata j
Strona BIP
Programy własne
Zajęcia na środę 03.06.2020
Dzień dobry. Zadanie od Pani Agaty dla dzieci z grupy "Jagódki".
1. Jagódki zapraszam do obejrzenia filmiku: "Dzieci z różnych stron świata". Zapraszam tutaj Spróbuj zapamiętaj jak najwięcej wiadomości i opowiedz mamusi/tatusiowi to, co zapamiętałeś. 2. Dzieci różnią się wyglądem tj.kolorem włosów, oczu czy skóry/wzrostem. Nie oznacza to, że są lepsze czy gorsze - po prostu są inne. Obejrzyj zdjęcia i opisz wygląd dzieci oraz rodzin . Powiedz co Ci się w nich podoba. 3. "Co zmieniło miejsce?". Mamusia ustawi przed Tobą kilka przedmiotów. Przyglądnij się im, a następnie zamknij oczy. Mama zmieni ich kolejność (najpierw 2 rzeczy, później można więcej). Otwórz oczka i powiedz, co zmieniło miejsce. (podobna, łatwiejsza zabawa - "Czego brakuje?" 4. Jak wytłumaczysz różnicę między dzieckiem a dorosłym? Jak myślisz - kim być lepiej? Dlaczego? Zapytaj mamusię/tatusia o pamiątki z okresu kiedy byłaś/eś dzidziusiem. Pooglądajcie je razem. Miłych wspomnień




Zajęcia na wtorek 02.06.2020
Dzień dobry. Zadania od Pani Martyny dla dzieci z grupy "Jagódki"
1. Proszę o przeczytanie wiersza Anny Bayer pt. Co dzieci kochają? Dzieci kochają landrynki i słodką lemoniadę. Śmieją się im buzie gdy widzą czekoladę. Dzieci kochają aniołki, drewniane pajacyki, bezpieczne ręce ojca, na biegunach koniki. Dzieci kochają podróże, wycieczki z przygodami. Bułeczki jagodowe robione ręką mamy. Dzieci kochają zabawę, na każdym kontynencie, więc dajcie im się bawić, a będą uśmiechnięte. Następnie proszę zapytać dziecko: Co dzieci kochają? 2. Następnie proszę zapytać dziecko co ono lubi najbardziej. 3. Co lubimy? - zabawa ruchowa. Proszę zaprosić wszystkich domowników do zabawy maszerujemy do dowolnej muzyki. na przerwę zatrzymujemy się. Rodzic pyta się dowolnego uczestnika zabawy: co lubisz robić? - wybrany uczestnik mówi np. skakać - wszyscy wykonują daną czynność. 4. Praca plastyczna Dzieci przepadają za lodami, dlatego, by uczcić wczorajszy Dzień Dziecka zrobicie dużą porcję lodów. Materiały: kartka, cekiny, koraliki, farby, klej, pędzelek. Wykonanie: 1. Z kartki wycinamy nożyczkami trójkąt, z którego zrobimy wafelek. W tej czynności niezbędna będzie pomoc osoby dorosłej. Ozdabiamy nasz trójkąt. 2. Wycinamy z kolorowego papieru gałki lodów. 3. Gotowe lody łączymy z wafelkiem za pomocą kleju. Na koniec ozdabiamy nasze lody bakaliami z cekinów i koralików. 4. Po skończonej pracy myjemy rączki. Pozdrawiam moje Jagódki i życzę Wam miłego dnia

DZIEŃ DZIECKA


Kochane Dzieci z okazji Waszego święta składamy najserdeczniejsze życzenia TUTAJ

Zajęcia na piątek 29.05.2020
Dzień dobry, zadanie dla wszystkich przedszkolaków z języka niemieckiego od Pani Anity
Dzień dobry! Dziś proponuję obejrzenie animacji z przepisem na pyszne ciasto. Jako podsumowanie zachęcam do upieczenia z pociechą ulubionego ciasta! Zapraszamy tutaj

zajęcia na czwartek 28.05.2020
Zajęcia od Pani Martyny dla dzieci z grupy "Jagódki"
1. Proszę o przeczytanie zagadki- kto to taki? Mogą być proste albo kręcone, Mogą być długie, krótkie albo w warkocze zaplecione. Jeśli chcesz zmienić swój wygląd, Obciąć włosy czy utlenić, Może zgolić je do zera To iść musisz do... FRYZJERA! Jagódki czy byliście kiedyś u fryzjera obcinać włosy? Lubicie tam chodzić? Dzisiaj poznamy kolejny zawód, a jest nim właśnie fryzjer. 2. Czego potrzebuje fryzjer? Przedstawienie przedmiotów. Proszę o pokazanie ilustracji nr. 1, na której znajdują się przedmioty potrzebne fryzjerowi w jego pracy. Proszę zapytać dziecko co jest na ilustracji. 3. Zabawa "Zgadnij, czego brakuje?". Proszę o naszykowanie przedmiotów: suszarki, grzebienia, wałków do włosów, nożyczek, szamponu, szczotki, ręcznika. Zadaniem dziecka jest zapamiętanie przedmiotów, które znajdują się na dywanie. Następnie dziecko zamyka oczy, a zadaniem rodzica jest ukrycie jednego z przedmiotów. Dziecko otwiera oczy i zgaduje czego brakuje. 4. Zabawa naśladowcza "Fryzjer". (zabawa dla całej rodziny) Dziecko siada na krzesło i odgrywa rolę klienta salonu fryzjerskiego, a rodzic jest fryzjerem. Na hasło: - mycie - myje głowy, - ręcznik- wyciera głowę, - strzyżenie - udaje obcinanie włosów, - czesanie - czesze klienta, - suszenie - suszy włosy, - lustro - pokazuje lusterko, - marsz - fryzjer sprząta, a klient chodzi po dywanie. Po wykonaniu zadania następuje zamiana miejsc. 5. Zabawcie się teraz we fryzjera - wykonajcie wspólnie modne loki. Film prezentujący sposób wykonania pracy: tutaj Miłego dnia!