Przedszkolne
Kadra
Czytelnia
Dla rodziców
Zajęcia
Programy własne
Muzyczny świat dziecka
Kreatywni rodzice Kolorowy Świat Przedszkolaka Sprawne przedszkolaki W krainie basni i bajek Rysujemy, wycinamy i nową zabawę mamy W krainie zmysłów W świecie literek Słucham, rozumiem, mówię Trzylatek poznaje świat przyrody Tańce wychowańce Przedszkolaki ćwiczą jogę Lubimy siebie Trójkąty, trójkąciki Małe muzykowanie z flażoletem Neugierige Kinder - ciekawskie dzieci - język niemiecki przez eksperymentowanie
Podziękowania
Do pobrania
Logowanie
Aktualnie online
· Gości online: 3
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 38
· Najnowszy użytkownik: Monikaj
· Użytkowników online: 0
· Łącznie użytkowników: 38
· Najnowszy użytkownik: Monikaj
Strona BIP
Strona Rzecznika Praw Obywatelskich
Strona Rzecznika Praw Dziecka
Tańce wychowańce
W większości placówek edukacji przedszkolnej w Polsce zauważono następującą tendencję: dzieci mają coraz większy problem ze skupieniem uwagi. Informacje, które docierają do dzieci, z telewizji, internetu i gier są szybkie. Łącząc w sobie wrażenia słuchowe (muzyka i głos) i wrażenia wzrokowe, a często wrażenia kinestetyczno-ruchowe (np. w grach) wpływaj a na atrakcyjność przekazu, odczuwanie pozytywnych doznań i powodują maksymalną koncentrację dziecka. Dziecko przyzwyczajone do takich bodźców, staje się mniej podatne na komunikaty jednokanałowe (tylko słuchowe, tylko wzrokowe) co wpływa na to, że jest odpierane przez nauczyciela i otoczenie jako gorzej koncentrujące się. Dlatego zajęcia będą realizowane poprzez następujące metody:
-słuchowe (nowoczesna muzyka, polecenia w zabawie)
- wzrokowe (powstające na żywo ilustracje do słuchanych bajek)
- kinestetyczne (ruchy terapeutyczne całego ciała podczas tańców wychowańców













